شهردار دهدشت خبر داد:
شهردار دهدشت در راستای خدمات دهی به شهروندان از نصب پروژکتور جدید و تقویت سیستم روشنایی پارک میدان مرکزی شهر دهدشت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 09 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پارک میدان مرکزی شهر دهدشت در واقع تنها پارکی است که در محدوده میدان مرکزی شهر قرار گرفته و از گذشته تاکنون همیشه مورد توجه شهروندان و مسافران بوده تا بتوانند ساعتی را با آرامش در آن سپری کنند.

پارک میدان مرکزی شهر در تمام سالهای گذشته مشکل اساسی و بسیار عمده روشنایی داشت که همیشه مورد گلایه شهروندان بوده و بخاطر نبود روشنایی و تاریکی مطلق آن به هنگام غروب، بیشتر شهروندان از نشستن در آن منصرف می‌شدند.

پارک میدان مرکزی شهر دهدشت در واقع مکانی برای تجمع افراد سالخورده و بازنشستگان است و این افراد بیشترین ساعات روزانه خود را در فضای این پارک سپری می‌کنند، البته قشر جوان نیز برای سپری کردن اوقات بیکاری خود نیز به فضای این پارک روی می‌آورند و معمولأ شطرنج یک ورزش پرطرفدار در این پارک است اما نبود روشنایی این پارک حتی این قشر از افراد شهر را نیز به ستوه آورده است.

زیبایی فضای سمعی بصری پارک میدان مرکزی دهدشت یکی از مسائل مهم و مورد توجه شهردار دهدشت بوده و در یک اقدام جهادی اقدام به نصب پروژکتور و تجهیز سیستم روشنایی این پارک کرده است.

شهردار دهدشت در گفت‌و‌گو با فریاد جنوب در این باره، اظهار کرد: رفع خاموشی و تاریکی پارک میدان مرکزی شهر دهدشت یکی از مسائل مورد توجه شهروندان بوده که نسبت به این مطالبه مردمی احساس مسئولیت کرده و در جهت حل مشکل آن اقدام کردیم.

نیکویی‌زاده افزود: در زمینه رفع خاموشی و حل مشکل روشنایی پارک مرکزی، شهرداری دهدشت در تمام نقاط پارک اقدام به نصب پروژکتور و سیستم روشنایی کرده تا مشکل خاموشی این پارک برای همیشه حل شود.

وی عنوان کرد: عدم روسنایی در این پارک از گذشته تاکنون باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شهروندان شده بود که در همین راستا شهرداری دهدشت عملیات نصب پروژکتورهای جدید و تعمیر و بازسازی پایه‌های روشنایی را جهت ایجاد امنیت بیشتر شهروندان و رضایت خاطر مردم در پارک مرکزی اجرا کرده است.

شهردار دهدشت خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی به شهروندان یکی از وظایف شهرداری بوده و از ابتدای کار تاکنون تلاش کردیم در راستای خدمات‌دهی هر چه بیشتر به شهروندان گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار